Każdy może mieć wymarzoną przestrzeń biurową, nawet bez dodatkowego pokoju. Zamontuj kostki do przechowywania na pustej ścianie, aby zamienić wolne miejsce w wielozadaniowe biuro. Wykorzystaj tę przestrzeń do sortowania i organizowania poczty, trzymaj artykuły papiernicze i korespondencyjne w jednym miejscu, przechowuj ulubione czasopisma i uporządkuj pliki. Dodaj biurko stojące do wykonywania codziennych zadań, a kostkę na poziomie podłogi przeznacz na buty i torby. Wytrzymałe boki utrzymują torby w pozycji pionowej, a zawartość w nienaruszonym stanie.
Cudowna ściana
Sześciany w różnych rozmiarach pomieszczą czasopisma, dokumenty podatkowe, dokumenty dotyczące opieki zdrowotnej i wiele innych. Ponieważ pojemniki są otwarte, łatwo jest wsuwać i wysuwać przedmioty - i załatwiać sprawy papierkowe zaraz po wejściu do domu. Te pudełka zostały zbudowane na zamówienie z brzozy bałtyckiej, ale sklep dla podobnych ściennych kostek i skrzynek magazynowych przy supercentrach i online.
Upewniał się wieszać składowe kostki od ściennych stadnin używać stosownego sprzęt. Zatacza rozmieszczenie pudełka, utrzymuje tamto dostępy najwięcej wśród łatwego zasięgu. Zwiększa produktywność jeden pudełko dodawać wąskie szczeliny etykietować i sortować pocztę dla each osoby w domu. Uwzględnij gniazda na działania takie jak "Zapłać", "Akta" i "Działaj".
Biurko do podwójnej pracy
Wąskie biurko stojące zbudowane z wytrzymałych wsporników jest idealne do szybkich zadań, podczas gdy stołek barowy oferuje miejsce do siedzenia. Powieś biurko na wygodnej wysokości; zalecamy 27-46 cali od podłogi. Podziel biurko na dwie strony: jedna z nich posłuży jako miejsce na laptopa, gdy nie jest używany, a druga do przechowywania tacek na drobne artykuły biurowe i urządzenia elektroniczne. Ubierz tło tablicy korkowej za pomocą lnu i wstążki.
Skoordynowane kolory
Odrobina różu w tym notatniku zainspirowała nasz wybór tac, sztuki i dekoracji. Aby zachować spokojny, schludny wygląd w biurze z otwartymi półkami, trzymaj się organizerów w jednolitych, neutralnych kolorach. Te segregatory, uchwyty na czasopisma i pudełka w kolorze grafitowym i białym wizualnie uziemiają przestrzeń, jednocześnie eksponując różowe akcenty.
Przegródki do szuflad
Kontynuuj schemat kolorystyczny w mniejszych przedmiotach, takich jak proste organizery do szuflad. Małe tacki są idealne do otwartych półek i wnęk. Podzielone tace z przezroczystymi akrylowymi przegrodami do szuflad sprawiają, że małe przedmioty są łatwe do zlokalizowania. Czyszczenie i porządkowanie jest łatwe i bez wysiłku, gdy wszystko ma swój własny dom.
Wiszące przechowywanie
Zainstaluj haczyk na kubek w górnej części małej wnęki, aby stworzyć wolne od plątaniny miejsce do powieszenia słuchawek. Podobne małe, niedokończone sosnowe ramki na kostki znajdziesz w Internecie i lokalnych centrach rzemieślniczych. Możesz też kupić własne drewno i materiały, aby zbudować własną.
Elegancka wydajność
Pomnóż pojemność każdej kostki ściennej dzięki sprytnym, wydajnym organizerom. Wiszące segregatory są świetne do codziennych dokumentów, ponieważ zapewniają łatwy sposób na utrzymanie ważnych elementów w widocznym miejscu. Użyj segregatorów do przechowywania materiałów referencyjnych, których potrzebujesz tylko od czasu do czasu lub tych, które chcesz zachować na dłużej. Uchwyty na czasopisma są również doskonałe do przechowywania publikacji o nietradycyjnych rozmiarach i papierów, które nie mieszczą się w standardowych teczkach.
Metaliczne akcenty
Przeznacz teczki wiszące na rachunki, wyniki badań lekarskich, dokumenty podatkowe i faktury. Jaskrawe kolory - jak klasyczna czerń i złoto - sprawiają, że zwykła zawartość wygląda nieco bardziej interesująco. Wsuń teczki do akrylowych pojemników dla lepszej organizacji i czystego wyglądu.
Sorter na artykuły papiernicze
Sorter do segregatorów dobrze sprawdza się w porządkowaniu materiałów piśmienniczych, takich jak ładna papeteria, koperty i listonoszki. Trzymaj tu stos czystych kartek i kopert, aby wygodnie pisać notatki. Trzymaj małą tackę w pobliżu wejścia na luźne drobne i inne kieszonkowe rzeczy.
Haki i wieszaki
Zainstaluj haczyki na półkach biurowych, aby przechowywać takie przedmioty jak klucze i bransoletki. Umieszczenie ich w pobliżu segregowania poczty jest dobrym przypomnieniem, gdy wybiegasz za drzwi. Za każdym razem, gdy podnosisz swoje klucze, widzisz, że musisz zapłacić ten rachunek, wysłać zaproszenia na imprezę lub podpisać pozwolenie.
Warto przeczytać
- 29 czerwca 2021
Podczas gdy nowy koronawirus zmusza wielu z nas do pozostania w domu, Twoje domowe biuro (nawet jeśli jest tymczasowe) nie powinno dodawać kolejnej warstwy stresu. Z tymi...
Czytaj dalej- 1 czerwca 2021
Podczas gdy niedokończona piwnica działa świetnie jako dodatkowe miejsce do przechowywania, piwnica może być używany znacznie bardziej efektywnie, jeśli był wykończony...
Czytaj dalej